Snacka med SYV

SYV video

Under gymnasietiden kommer du att göra flera viktiga val. Som studie- och yrkesvägledare finns jag på skolan för att informera, motivera och stödja dig i dessa val, samt ge dig vägledning inför framtida studie- och yrkesval.

Under gymnasietiden kommer du att göra flera viktiga val. Jag finns på skolan för att informera, motivera och stödja dig i dessa val, samt ge dig vägledning inför framtida studie- och yrkesval.
Går du i åk 9 eller på annan gymnasieskola och är intresserad av Gustavsbergs Gymnasium så är du också välkommen att kontakta mig. Jag kan hjälpa dig med information om Gustavsbergs gymnasiun, ditt gymnasieval och byte av gymnasieskola.

Boka ett samtal genom att komma förbi mitt kontor, ringa, e-posta eller skicka meddelande via skolplattformen, Schoolsoft.

Vi ses!

// Therese