Välkommen på skoldialog den 21 mars

Ett barns hand som räcker upp den.

Torsdagen den 21 mars, mellan 17.30–20.00 är det skoldialog i Värmdösalen, kommunhuset på Skogsbo. Anmälan görs i anmälningsformuläret via länken nedan och sker senast 19 mars.

Intresset för skoldialogen är stort. Därför har vi öppnat upp för fler platser!

Anmälan görs via anmälningsformuläret som du hittar via länken nedan.

Hur kan skola, föräldrar och politiker tillsammans skapa ett barnvänligt samhälle i en föränderlig och krävande värld?

David Edfelt, psykolog och författare, kommer till Värmdö för att föreläsa om just detta. Med över 25 års erfarenhet, flera böcker, två poddar och en tipsbank erbjuder han insikter som omvandlar utmaningar till framgång.

Syftet med skoldialogen är att öka delaktighet, och i förlängningen att målgruppens perspektiv ska berika kunskapsunderlaget inför ett eventuellt beslutsfattande. Förtroendevalda i Grundskolenämnden deltar under kvällen. Syftet med föräldraföreläsningar är också att stärka föräldrar i sitt föräldraskap.

Välkommen på skoldialog den 21 mars - Värmdö kommun (varmdo.se) Länk till annan webbplats.